Od loših do dobrih: kako razumjeti i tretirati Google recenzije

Blog - Dental Office

Sve što trebate znati o važnosti čišćenja zubnog kamenca

Jedan od najpodmuklijih neprijatelja zuba koji se pojavljuje kod skoro svake osobe je zubni kamenac. Riječ je o čvrstim naslagama nečistoća koje se snažno vezuju za zube. Prije kamenca se formira zubni plak (mekane naslage nečistoće na zubima) koji se, ako ga ne odstranimo na vrijeme, mineralizira i formira tvrdi sloj – zubni kamenac kojeg ne možemo ukloniti bez stručne pomoći.

25 sep, 2022

Gingivitis

Gingivitis je najblaži oblik parodontalnih oboljenja. Zubno meso je crveno, otečeno, krvari na najmanji podražaj, bolno je pri četkanju. Kod nekih oboljenja gingive mogu se vidjeti manje ili veće ulceracije (ranice), a kod nekih pacijenata gingiva može u toj mjeri biti uvećana da prekriva skoro cijele zube.

22 apr, 2021

Bolesti desni kod djece

Jedna od velikih zabluda u vezi parodontalne bolesti je da je to bolest koja se javlja samo kod starije populacije. Istina je da se bolest može javiti i kod mladih ljudi a nerijetko i u dječijoj dobi. Bolest može biti prisutna u različitim oblicima a najčešći su hronični gingivitis, agresivni parodontitis i generalizirani agresivni parodontitis.

22 jan, 2019

Pacijenti o nama – Aida

Koristim priliku da podijelim svoje iskustvo sa liječenjem parodontoze. Prvi simptomi su se počeli javljati povremno u vidu krvarenja desni prilikom korištenja zubnog konca a zatim i prilikom pranja zuba.

17 jan, 2019

Navigacija člancima