Od loših do dobrih: kako razumjeti i tretirati Google recenzije

Od loših do dobrih: kako razumjeti i tretirati Google recenzije - Dental Office
Health Nekategorizirano Oralno zdravlje

U digitalnom dobu, online prisustvo je ključno za uspjeh bilo koje kompanije. Jedna od najvažnijih platformi koja omogućava kompanijama da se povežu sa svojim klijentima je Google My Business (GMB). Ova platforma omogućava kompanijama da pokažu svoje radno vrijeme, lokaciju te ocjene i recenzije korisnika. I dok pozitivne recenzije mogu biti sjajan način da se istakne dobra usluga, ponekad se suočavamo s izazovom negativnih recenzija.

Iako je “Dental Office” stekao velik broj zadovoljnih klijenata, nije izbjegao izazove lažnih recenzija. Neki pojedinci, možda iz konkurencije ili jednostavno iz nepoštenih razloga, ostavljaju negativne recenzije koje ne odražavaju stvarno iskustvo. Često su te recenzije praćene netačnim informacijama ili su potpuno anonimne. Stvarni pacijenti koji su doživjeli vrhunsku uslugu i brigu ordinacije su postali njeni najbolji ambasadori i često su ostavljali pozitivne recenzije kako bi podržali svoj omiljeni stomatološki tim.

“Dental Office” je stomatološka ordinacija smještena u srcu grada gdje se brine o oralnom zdravlju, ali i osmijehu pacijenata. Dr. Mersiha Avdić Saračević je stekla zvanje doktora stomatologije na prestižnom Harvard Univerzitetu u Bostonu, SAD, 2005. godine. Nakon studija stomatologije, dr. Mersiha nastavlja stručnu edukaciju iz oblasti parodontologije i implantologije i stiče titulu specijaliste parodontologa i implantologa te magistra medicinskih nauka na Harvard Univerzitetu 2008. godine. Diplomata je Američke akademije parodontologa od 2009. godine što je najveća i najprestižnija titula koju specijalista može dobiti u SAD-u. Njen rad i posvećenost pacijentima privukli su mnoge zadovoljne pacijente koji su iskusili izvanrednu dentalnu skrb. 

Kao renomirana stomatološka ordinacija nastojimo neprestano unapređivati svoje usluge na osnovu povratnih informacija i kritika. Komentari i kritike naših pacijenata, pozitivni ili negativni, su nam najveća vodilja u našem radu. Time mislimo na one koji su nam zaista pacijenti, osobe koje su posjetile ordinaciju i koristili neku od naših usluga. Nažalost, dešava se da negativne komentare u online svijetu, na Google My Business profilu ostavljaju osobe bez pravog imena, potpisa i opisa što nekad može dovesti do neravnoteže u recenzijama jer se zaista trudimo da našim pacijentima osmijeh ne silazi s lica. Što će vam potvrditi brojni naši pacijenti koji nam se uvijek vraćaju.

Kroz profesionalan pristup se trudimo održati kvalitet svojih usluga i stvoriti dugotrajne odnose sa svojom zajednicom pacijenata te privući nove koji do nas često prvo dolaze online putem. Stoga njegujemo naš online sistem u kojem su postojećim i budućim pacijentima lako dostupne željene informacije, te ih želimo upozoriti da ne uzimaju zdravo za gotovo negativne ocjene koje uglavnom nemaju veze sa stvarnim iskustvima.

Izgradili smo ugled temeljen na stvarnim iskustvima zadovoljnih pacijenata i posvećenosti pružanju vrhunskih usluga. Nastojimo ostati svijetla tačka koja pokazuje da kvalitet i posvećenost uvijek prepoznaju pravi klijenti, bez obzira na lažne recenzije.

25 sep, 2022

Sve što trebate znati o važnosti čišćenja zubnog kamenca

Jedan od najpodmuklijih neprijatelja zuba koji se pojavljuje kod skoro svake osobe je zubni kamenac. Riječ je o čvrstim naslagama nečistoća koje se snažno vezuju za zube. Prije kamenca se formira zubni plak (mekane naslage nečistoće na zubima) koji se, ako ga ne odstranimo na vrijeme, mineralizira i formira tvrdi sloj – zubni kamenac kojeg ne možemo ukloniti bez stručne pomoći.

Čitaj više

Komentariši